Friday, January 26, 2007

~~又被tag了~~

遊戲規則﹕將所有愛的問題誠實地答出來﹐不能說某某,所有和不知﹐答完後,請點名8位朋友繼續下去﹗
寫出填寫日期﹕2007 年 1 月 26日
愛的食物﹕baked cheese cake、古古力products..好多
愛的顏色﹕黑、白、紅、藍、紫色
愛的休閒﹕ 整包包、蛋糕等甜品、上網...
愛的老師﹕miss wan 、miss ng
愛的歌手﹕軟硬、at17、twins
愛的個性﹕坦白、爽直、堅強、溫柔、耐心、體貼、考順
愛的口頭蟬﹕"鞏都得"
愛的小動作﹕抓頭
愛的季節﹕秋天+冬天
愛過的人﹕前男朋友(係past tense)
愛的人(男/女)﹕父母、公公、婆婆、男朋友、細佬
愛的節日:農曆新年
愛的運動﹕可以有好多郁動0既運動
愛的定義﹕相處時感到舒服、冇壓力、開心、溫暖
愛人的時間﹕佢愛我而我又愛0既人我應該會愛佢至到我死(如果死左我都唔知會係點..所以唔知之後仲愛唔愛..呵呵)
我tag了你們: 加冰、laam、ter、adaw...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home