Monday, April 16, 2007

~~假期的食食節目~~






















上星期放假....冇整過野食(因細佬放大假..0係屋企....冇得整野食)同男朋友出左去旺角行街.....行到兆曼..見倒又出名果間冬甩店開左....好長龍......心郁郁想試...最後行左個圈..呵呵...冇咩野人...終於買左黎試...款款都想試..最後想試4款...個收銀姐姐話買五送一..叫我地揀多一個...呵呵....所以就齊頭半打.....件件多好好味......男朋友至愛個簡單0既楓糖味.....我就覺得new york cheese 味最好味....反而略嚴古古力吉時較為甜...比較"漏".......不過送咖啡就剛剛好....正.......
星期日就同ter慶祝生日......一齊食我推介0既加勒比餐廳...叫左一個我推介0既燒牛骨排..一個燒烤拼盆....酥皮焗田螺、茄子雞柳、橙茶......勁正......我見倒0的野食勁開心...攪到位位都話:今日似同wing wing慶生日多過似亞ter......hehe......不過好彩大家都好滿意....特別係我推介0既燒牛骨排.....勁juicy...yeah....而且老闆娘勁pro..又幫我地影相..又好人...又幫我地播歌..勁叫我地唱生日歌.....嘩......咁識攪氣氛0既老闆..邊樹搵呀...hehe....

講起個gathering...有個小插曲....話說我幫亞ter影靚相時...有個角度影唔倒.....所以交左部機比大c影...當亞ter 擺好pose......大c一按制...部機珊左....呵呵...原來大c擺烏龍....按左隔離關機果個制....hehe....大c..應該係患左返工不安症...知道第二日要返工...所以心不在焉.....大c...放鬆0的啦....希望你工作順利啦....^.^
食野過後.....報告下手信啦.....好慚愧地我要返工..整唔倒野比大家...下次補番...hehe...
大c0既蒸蛋糕...原先我掠左古古力同原味....最後多左個班蘭味..呵呵...好多早餐呀...hehe..
laam0既伯爵茶雪芳蛋糕.....試左啦....勁香..下次要叫佢教我整..hehe....
哥師奶(完全唔似哥師奶..亦都唔似師奶....咁佢個名點黎架呢?~.~"hehe..)0既鳳凰酥..好香肉桂味...又有菠蘿味..好過媽咪同男朋友家組0係台灣買番黎果0的好多....男0的個餡陣味勁假....多謝大家0既手信....
今日..終於都可以整下野啦....原本以為媽咪去台灣會買0的蜂蜜蛋糕比我試.....點知佢冇買..我問佢點解唔買..佢話亞姨試左..話我整果0的好食0的.....所以費事買番黎......我聽完一方面覺得開心..一方面又唔開心......因為冇得試下...攪到我冇得比較...不過都冇法啦...唯有自己整番底痕安慰下自己啦.....hehe....整0既時間都有0的擔心..因為水準唔太穩定...失手過...好彩今次冇問題...整得都幾靚..hehe....聽日可以拎去比同事食啦..當然...laam都有份啦....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嗚.......加冰又錯失左一次大吃大喝既機會了.個日一定玩得好開心,不過我貢左出香港仔黎唔到~~^_^祝阿ter生日快樂..仲有你唔知邊個朋友生日快樂..(記得起邊個未?呵)

我個椰汁糕..好似食香日膠咁.雪完變石頭,又唔夠味..仲足足蒸左我成半個幾鐘整足9層。嘔血。

April 18, 2007 12:10 PM  
Blogger Mommy Dearest said...

整果0的好食, heeee, Wing Wing will be so motivated that you make it EVERY WEEK....

April 23, 2007 2:30 PM  
Blogger Winky said...

加冰
下次再預你啦....
係呀..個糕糕唔可以雪架..如果雪左要再蒸番軟架....

mommy
多謝你呀....我依家都懶左啦..整少左野食啦....~.~"

April 25, 2007 10:13 PM  

Post a Comment

<< Home