Tuesday, February 13, 2007

~~情人節大製作~~


























一年一度0既情日節又黎啦.....自從整野以黎..其實都冇咩野認真過去prepare一0的情人節0既食品..係上年同laam、米老鼠同ter整左古古力.....就冇整其他野....

可能今年呢個時間我有好多時間0係屋企亂諗野...諗左好奇想...想試整好多野.....所以就的起心肝預備好情人節0既野....首要0既當然係古古力啦.....其實上星期已經預習過..而且比過男朋友試..所以想多0的變化..比個surprise佢......整左幾款古古力.....有焦糖榛子夾心軟古古力、軟古古力、脆皮外層軟古古力焦糖榛子夾心古古力、脆皮外層軟古古力脆脆夾心古古力....整到個人都傻...尋晚同同事外出食完飯..11點幾返到屋企開始整..整兩點......之後繼續整個盒去放古古力....其實晚飯前已經開始整....但..衰左....所以繼續....好彩..之後都好順利......整整下....整到成3點......好耐冇試過咁"早"訓啦...~.~"

雖然尋晚夜訓..但今早都好早醒..醒左繼續decorate個蛋糕......個蛋糕0係尋日下午整....因為媽咪尋日放工要訓覺...所以唔想嘈倒佢....我要"呢埋"0係房..用手動打蛋器打cheese....呀..想死......不過好開心...為左整個蛋糕..我開左支bailey's..仲偷飲左...勁好飲....呵呵....不過個蛋糕淋面好肉酸..效果比我預期差..所以要花多左好多時間去decorate.....整好左之後..都ok啦....希望男朋友喜歡我整0既野同花0既心思啦.....祝各位情人..情人節快樂....

同場加映晚上收倒0既手信

咖啡味牛軋糖from mable(收倒上手即刻拆左一粒食..好味....)

香妃酥from 咕嚕(聽日一定同男朋友一齊試....hehe...)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

快d call南乳來飲杯先(等南乳幫我飲...), 再借醉夾手夾"角"搶蛋膠同古力古力~

February 13, 2007 5:50 PM  
Blogger Winky said...

咕嚕
我整古古力唔係咁掂..希望入倒口啦.~.~"

February 13, 2007 8:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

情人節快樂!!!!!!!!!
wing bf收到一定甜到漏!!~!
但加冰甚麼都沒有準備 hahahahaha..死定了。

祝你天天都像過情人節咁sweet~!

February 14, 2007 3:00 PM  
Blogger Mommy Dearest said...

Wing Wing

祝你豬年事事如意,身體健康!!!!

February 16, 2007 4:10 PM  
Blogger Winky said...

加冰、mommy
多你地呀..祝你地事事順利、日日都同喜歡0既人過得甜甜蜜蜜

February 19, 2007 10:18 AM  

Post a Comment

<< Home