Tuesday, February 06, 2007

~~第一次做的咖啡曲奇~~



今日又整cookies啦...由於之前次次都係整原味....所以今次就試下整我好喜歡0既咖啡味....但整之前...真係知放姆 多咖啡粉.....同埋用幾次水去開...後來睇下楊桃文化個網..有一個咖啡奶酥(睇完後個人覺得佢係有奶味0既cookies)所以參考左佢入面個份量...起初有0的拉擔心...驚咖啡份量0既水份會影響個口感...焗完之後..試左一塊...0的cookies依然好鬆化..但....我食唔出有咖啡味....呀.....弊啦......下次再整過..放多0的咖啡水先....後來男朋友上黎拎野..我比佢食左一塊..佢話好鬆化..好好味..我問佢有冇咖啡味...佢話有....陣味都好覺..之後媽媽返左黎..拎左一塊試,...我問佢..覺唔覺有咖啡味..佢又話有....之後我自己又拎左一塊jenny's bakery0既cookie..一試..人地果陣味..好濃..濃得黎...冇遮住牛油味...之後比左一0的jenny cookie比媽咪試...佢反而話咖啡味太濃..好似有0的苦咁..話我果0的咖啡味反而剛剛好....下.....唔通係我0既問題..平時喜歡飲濃0既咖啡....所以0的cookies0既咖啡我食唔出..呀..都係唔理啦..hehe..人地食得出就得啦..呵呵...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

woo~我遲到添!!
wingwing整既野真係好好味!!!!特別個千層糕,超彈牙!!!超香!!!勁鐘意!!
我男朋友仔就好喜歡個曲奇,俾佢食晒咁濟!!!!個蜂蜜蛋糕又好軟綿綿!!!!!!正呀正呀正~~~~~安哥

February 06, 2007 6:02 PM  
Blogger Winky said...

加冰
你喜歡0的野食就好啦..其實個蜂蜜蛋糕唔係咁成功..反而尋日整果底又冇問題..好成功呀...hehe...

February 06, 2007 8:11 PM  
Blogger Cuteypinga said...

wingwing..

有無cookies 既recipe呀? 我想整呀..(當然更加想食啦...kakaka)

你咪再成日周圍走啦... 要好好休息先得嫁ma..

February 07, 2007 3:10 PM  
Blogger Winky said...

hehe..
多謝你咁關心我呀...我呢兩日又好0的啦..冇咁腫同痕啦....不過唔知之後又會唔會又黎呢....因為之前都係咁...停一排又黎過....hehe...
個recipe係參考貓友ronnie架..你去佢個blog睇睇下..
http://www.wretch.cc/blog/ronnieshing&article_id=2165325
而今次個咖啡cookies就有少少野加左.以佢個recipe再加左1tsp baking powder
另外,咖啡液就用1tbs水+1tbs咖啡粉做0既..希望整出黎0既cookies岩你口味丫..^.^

February 07, 2007 9:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

勁鍾意d曲奇~ X)~

February 09, 2007 10:07 AM  
Blogger Winky said...

咕嚕
仲有好多機僧整比你食..呵呵...

February 09, 2007 3:21 PM  

Post a Comment

<< Home