Monday, February 05, 2007

~~蜂蜜蛋糕又成功了..好邪啊...~~





















今日腳腳覆完診..返左office交病假紙......又黎三個星期期sick leave啦.....返到去...亞頭話我我0係屋企跟埋學員0的成績表.....下.....我屋企咩野學員資料都冇....點做呀......佢話都咁趕.....我唯一方法...就係留0係office度做埋佢......一做.....做左兩、三個鐘......返到屋企成兩點幾....食埋野...呵呵..三點開始整蜂蜜蛋糕......一路整一路擔心...好驚失敗......方法、材料同之前一樣.....唯一唔同0既....係蜂蜜..我用熱水座佢....座左好耐...座到0的沙冇哂.....同埋加入蜂蜜之前..個麵糊座埋暖水......之後焗0既時候..我用190度焗左10分鐘..但用165度焗左40分鐘....145度焗左10分鐘.....今次出黎...冇事啦.....又冇左果層好奇怪0既野啦....yeah....
因為之後耍準備晚餐...所以將個蛋糕放埋左一邊...食完飯先切....亞姨見我0係度切蛋糕..佢都忍唔住偷食左幾件邊邊....仲預訂左一件4com厚切..hehe....媽咪仲一邊同亞姨講:佢成日整蛋糕(指蜂蜜蛋糕)果兩上佢整唔倒,唔成功呀,一路切, 路話唔開心,傻左咁,好似0的仔咁(指我0的學員),依家佢整倒啦,一路切連個樣都唔同0的﹗(佢一邊講一邊微微咀咁笑)其實真係好開心...特別係失敗過之後成功...有一份特別0既喜悅......攪左一輪...pack好哂..聽日拎比朋友仔or叫朋友仔過黎拎先.......hehe....


同場加映下隻腳趾,唔知點解呢幾日佢又痕又腫....今日等覆診時..勁痕...我忍唔住...做左一樣好肉酸0既野..我諗大家都知係咩野啦~.~"






4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩嘩嘩,果份喜悅,唔單止你呀!我見到咁靚既成果,都跟你一樣開心呢!我都好想食件添:)
完來你住元朗,咁我同你都好近呀!有時間可以同你見見面,我好多時都會去元朗買野嫁!實在太好喇~ 我係住深井嫁

February 05, 2007 11:44 PM  
Blogger Winky said...

小牛
呵呵...原來都好近呴..我留左email比你..你email比我丫....我想同你contact呀...

February 06, 2007 10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

我send了e-mail比你呀!你有時間去check下丫 :)

February 06, 2007 2:00 PM  
Blogger Winky said...

小牛
呵呵...reply左你啦...hehe..

February 06, 2007 2:12 PM  

Post a Comment

<< Home