Wednesday, April 25, 2007

~~芙芙推介的楓蜜山核桃芝士蛋糕~~
















兩位同事的兩位妹妹分別為我0係加拿大買左楓樹糖漿比我....不過其中一支企鵝話唔多好味....又好似事實地佢好甜...而且唔夠香(呀...要錢買架....heheh......)反而半個媽咪(煪當我亞女果位同事)妹妹帶番黎送比我果支幾香..而且唔太甜(呵呵仲唔使錢..hehe)....所以攪到我一直都想用黎整野食....咁岩見倒芙芙0既cheese cake...用楓蜜整架....而且又簡單....成日都心郁郁想試下......今日終於的起心肝.....整左啦.......真係唔難整.....不過自己唔好...0的山核桃整得唔夠平均....而且個面有少少裂...同埋自己太急脫模..攪到個蛋糕變左磨姑形....所以整得冇芙芙咁靚.....雪左幾個鐘....成日都心郁郁想試..呵呵.....頭先終於切開左啦....0的山核桃真係0係哂面呀.....同埋好似多左0的.....不過個cheese cake真係好滑..好creamy.....有陣陣楓糖味.....如果配埋咖啡..嘩..不得了啦.......諗起都仲流緊....好...一於聽日起身同媽咪一齊嘆..之後再拎埋返office比同事一齊分享..yeah....

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wing wing:

好耐無留言啦,但我時時都有睇你個blog。見到你的美食, 真係留口水,你好叻呀

April 27, 2007 11:41 AM  
Blogger Mommy Dearest said...

好香ahhh

April 30, 2007 10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

山核桃我未用過呀,味靸道如何?

May 05, 2007 5:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

hihi wingwing, 見到你留鼓勵我, 好多謝你呀, 好有心, 其實我都有睇你個blog架, 不過懶冇留言, 希望第日有機會見到你啦

May 09, 2007 5:43 PM  
Blogger Winky said...

愛蛋糕
我懶左好附呀...都冇的起心肝整野..希望可以快0的pick up番啦...
mommy
你都試下一丫....
laam
味道幾好..你可以試下整架...
泡泡茶
原來你有睇我..我有睇你...hehe....依家咁岩大家開始互相留言..交流交流..有機會大家可以真正聚聚交流丫..^.^

May 11, 2007 11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

好耐冇上來,突然見到自己個名,即刻入來...hehe...
你個cake都好靚呀,唔好咁話佢啦!

August 29, 2007 1:20 PM  

Post a Comment

<< Home