Tuesday, May 22, 2007

~~氣頂的一天再做出軟軟包包~~












尋日發現生左一件之前曾經發生過0既一件事(朋友們...你地知道的話請唔好留言比其他人知...呵呵....).....雖然事態應該係好嚴重..各人覺得我應該要say...不過但我又唔係咁介意...所以不太影響我0既心情......不過我都promise左自己..比多一次機會人地...比多一次機會自己........算吧.......成個人輕鬆哂......所以打算整番小動recipe0既包包......上次整完覺得超好味......同事朋友聽倒都心動..想我encore整比佢地試.....所以今日一放工...即刻番屋企搓包....整定比男朋友同同事打完war game之後食.......
搓緊舊麵糰時..媽咪去完街街返黎...講笑咁問我係唔係搓包包發洩0的唔開心0既野.......我答佢唔係....因為事實上我只係為左想整包包比喜歡食包包0既人食.....諗住想人地食得開心...自己一邊整....一邊都好開心......造說回頭....其實..好多時唔開心整野食....整完之後...成個人都會好開心...因為整野食果刻..成日都會諗..整好0的整好0的...食0既人食0既時候會開心0的..見倒人地食得開心...自己又會開心.....自然成個人都開心哂.....hehe....
不過當我搓好舊粉...竟然收倒一個電話....有同事話我知有同事0係另一位同事面前無中生有....抹黑我..重傷我...而且仲私自睇我個櫃桶入面0既野......將唔知0既野自己作一個故事叫人信.....聽完果一刻好嬲...成個人好激動.....同人訴苦...發洩...攪倒成日人冇哂mood整包包......不過好彩....個個人都好關心我...聽我發癩...癩完成個人就鬆哂.....又開開心心咁整左0的包包......而且好好彩地.......0的包包依然好好味.....hehe.....
Remarks:想抹黑我0既人..我唔會比你得逞....我會努力0既...日久見人心.....邊0的係好人..邊0的係衰人...人地一定知....扮唔倒0既.....

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wing wing @@
log time no c la,仲記得我ma^^
我都知咩事了,but你好勁ar!
EQ好高,如果我係你,我一早就砍人了(嘻)
加油,我撐硬你的!

May 22, 2007 8:19 AM  
Blogger Mommy Dearest said...

諗住想人地食得開心...自己一邊整....一邊都好開心

Yeah, don't let other people discourage YOU... 開心開心

May 22, 2007 3:57 PM  
Blogger Winky said...

child lam
事情好左0的啦..有新機...yeah...

mommy
開心整0既野先好食架...

May 23, 2007 11:27 PM  

Post a Comment

<< Home