Friday, May 11, 2007

~~五一聚會(補post篇)...~~










































五一0既聚會....過左咁耐先上黎post番0的相..係因為我呢排成個人冇哂動力上網..冇哂動力整野....總之成個人咩野動力都冇哂......成隻"死狗"咁....就算上左網.....都好似冇咩野動機去睇野....睇左明明上reply....唔知點解都冇咩野心去打字....咁耐0既一段時間...我諗只係0係泡泡茶個bolg度留過一之言去鼓勵佢........到左今日....叫做有0的動力....的起心肝黎補貼番五一小聚0既相.......
話說五一..大家去反轉tiger家.....去主人家0既屋企.....大家都帶左手信上去....呵呵....我就帶左tiger爸喜歡0既椰汁糕同仲係努力研製0既餃子....而咕嚕就最強..帶左三樣野(最後變身做左四樣野~.~")白菌糙飯焗釀芝麻雞 ....內有乾坤...變身後做左手撕雞...同白菌糙飯 ....另外仲有意大利香草包同埋紅蔥牛油燴新薯 ....而大c...雖然0係gathering之前一日貓左...但仍好有心咁拎左大榮華0既食物....水晶包同古法奶皇馬拉糕過黎.....而主人家tiger就拎左佢出去學0既Grand Marnier Dome出黎...而臨時黎唔倒0既wai人唔到...食食都到..整左芝士包.....嘩....好多野食呀.....但估唔到..我地幾個人...都將0的野食差唔多消滅哂....太勁啦......呵呵.....
除左食.....個gathering仲有個好大0既娛樂...就係同幾隻貓貓玩....不過今次milky都仲係唔蘇我..而ti b就同上次一樣咁熱情...至於新丁冬甩....佢...呵呵..好內向...收埋自己0係主人床上面0既兩個枕頭之間...好可愛...呵呵......
Remarks:希望我0既"失去動力症"快0的好番啦........依家呢種感覺好怪....~.~"

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

6月頭搵個sat同我同喵喵...搵埋大c去行law~ 有動力無...?~ :p

May 12, 2007 5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

wa~~~~ If I can join you guys, I will happy to cry la ^^"
All looks so GREAT!!!

May 12, 2007 10:28 PM  
Blogger Winky said...

咕嚕
我節目多..就唔倒添..呵呵
美好廚房
第日有機會一齊整丫
mommy
你做咩野"o"左個咀...~.~"

May 18, 2007 12:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

見到你地玩得好開心呀~~希望下次我都可以和你們一起聚會啦!

May 30, 2007 6:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

How can I contact you?
My email: whelan_chan@hotmail.com

May 01, 2012 3:25 PM  

Post a Comment

<< Home